My first steps into australian tv history - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Joris - WaarBenJij.nu My first steps into australian tv history - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Joris - WaarBenJij.nu

My first steps into australian tv history

Door: Joris van de Ven

Blijf op de hoogte en volg Joris

13 Juni 2015 | Australië, Tamworth

Nou dat is misschien wat overdreven, maar laten we bij het begin beginnen. Na de natural horsemanship school vertrokken Tim en zijn gezin voor een week naar Melbourne, naar de ouders van zijn vrouw Courtney. Wij hadden dus het rijk alleen op de farm. Natuurlijk waren er wat klusjes, maar het grootste deel van de tijd hadden we voor onszelf. Gelukkig hadden we toestemming om de paarden te gebruiken, dus hebben we mooi van de gelegenheid gebruik van gemaakt om Tim’s land wat te verkennen. Verder wat opgeruimd, dieren verzorgd en rustig aan gedaan.

Het volgende weekend was weer vol avonturen. Vrijdag zouden we naar een paardenevenement gaan, maar eerst moesten we nog het een en ander regelen in Tamworth. Door een miscommunicatie ben ik echter nooit aangekomen op het event, maar heb ik wel een hele middag kunnen waarnemen wie er de lokale supermarkt in en uit ging… Tsja mobiele telefoons zijn hier niet voor iedereen een gemeen goed. Op zaterdag kwam ik erachter dat ik een metaalsplinter in mijn oog had, ik had al een paar dagen last van dat ook, maar kon niet echt wat vinden. Uiteraard kreeg ik er dat niet zelf uit, en dus hadden we een ritje naar het ziekenhuis in het verschiet. Gelukkig was het niet al te druk daar, en na wat gefriemel met een naald was ik verlost van dat vervelende ding. het is nog altijd wat vervelend maar mijn oog functioneert gelukkig nog gewoon zoals het hoort. Zondag was gelukkig rustiger en hebben we wat met de paarden geoefend zodat we wisten wat te doen voor de tv ploeg die aan het einde van de komende week zou komen.

De eerste dagen van de nieuwe week stonden in het teken van opruimen, wat boerderijklusjes en oefenen met de paarden, want op donderdagochtend stond de tv ploeg op het erf. Deze bestond uit een producer, een cameraman, een geluidsman en een presentatrice. De presentatrice is een bekende country zangeres, dus ook het ontmoeten van een BA-er kan ik van mijn lijsten schrappen. Verder bestonden de opnames vooral uit veel wachten, een beetje werken met de paarden, en dingen over en over doen, want ja dieren en camera’s… Al met al was het wel een leuke ervaring. Als het goed is zal ik ergens in juli te zien zijn in het programma 'Sydney weekender' terwijl ik op Lightning een kalf achtervolg en misschien zelfs nog een paar woorden zeg. Als het goed is, is het ook op hun website te zien. Dus wie weet kunnen jullie er daar ook van genieten.

Volgende week staat er weer een school op het programma, dus dat wordt vast weer gezellig. Voor houdoe en tot het volgende verhaal dat ik hier achterlaat.

Joris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tamworth

Australie

Australie verkennen

Recente Reisverslagen:

17 December 2016

De cirkel is weer rond

30 Oktober 2016

Australian Spring...

18 September 2016

Waar zijn we eigenlijk?

20 Augustus 2016

Alweer twee weken aan het werk

08 Augustus 2016

Bliksembezoek aan Europa en weer terug!
Joris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 17649

Voorgaande reizen:

10 Januari 2017 - 16 Juni 2017

Nieuw Zeeland

01 April 2015 - 09 Januari 2017

Australie

Landen bezocht: