Time to end one chapter and move on to the next - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Joris - WaarBenJij.nu Time to end one chapter and move on to the next - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Joris - WaarBenJij.nu

Time to end one chapter and move on to the next

Door: Joris

Blijf op de hoogte en volg Joris

17 Oktober 2015 | Australië, Tamworth

Weer bijna een maand voorbij sinds mijn laatste verslag. Maar vandaag is het dan toch echt gebeurd. k heb afscheid genomen van Leconfield en vanaf morgen ben ik weer echt op reis. Dan ga ik Tamworth verlaten en vervolg me als eerste bestemming, Uluru ofwel Ayers Rock. Waar mijn reis vandaaruit exact heen gaat is nog een beetje de vraag..

Ook maar even vertellen wat we zoal gedaan hebben in mijn laatste maand op de farm. Allereerst was ik jarig op 20 september. Mijn eerste verjaardag buiten Steensel.. het was er een om nooit te vergeten. Om te beginnen hadden we die dag een paardenevenement, teamsorting. Erg gaaf en de mensen die mij op Facebook volgen hebben vast en zeker de fotos gezien. 's Avonds hadden de meiden nog wat cadeaus voor me in petto, waarvoor nogmaals heel veel dank. Maandagmorgen kwamen Tim en Courtney ongewoon vroeg naar onze schuur met nog een verjaardag cadeau. Ik heb van hen een echte stockwhip gekregen. Zo een die je moet laten cracken. Zo gaaf!

De week hierna hadden we het druk met de voorbereidingen voor een grote school 17 mensen hadden we voor die school. Het was dus erg hard werken om dat allemaal vlot te laten verlopen. Maar gelukkig ging dit allemaal erg goed. Wel waren we erg toe aan het weekend. Dat hebben we grotendeels bij onze zwemdam besteedt, maar ook hadden we hier nog een teamsorting op het program. Verder hadden we deze maand nog een andere school voordat ik vertrek. Deze was helaas een tikje teleurstellend met maar drie mensen die ook nog eens niet allemaal erg coöperatief waren.. laten we daar maar niet teveel woorden aan vuil maken.

Na dit alles heb ik dus afscheid genomen van alle honden, katten, paarden en vooral mensen op de farm. Dat viel nog niet zo mee omdat we het nogal aan het rekken waren... maar uiteindelijk ben ik dan toch vertrokken en type ik dit vanuit tamworth. Na wat laatste boodschappen morgen ga ik dan echt vertrekken uit dit mooie stukje Australie. Vanaf nu zal het waarschijnlijk wat handiger zijn jullie op de hoogte te houden omdat ik niet meer elke dag geïsoleerd zal zijn.

Groeten,
Joris

  • 18 Oktober 2015 - 12:45

    Jan En Riet:

    Dag Joris,

    Heel veel mooie momenten en onvergetelijke indrukken gewenst. geniet nog even van het warme en mooie Australie. Hier wordt het natter en natter en kouder. De surpriselootjes worden getrokken en de kerstshows beginnen alweer. Tot van de winter Joris. reis veilig!!

  • 20 Oktober 2015 - 19:13

    Helma:

    Hee Joris,

    Wat vliegt de tijd!!!
    Voor je het weet ben je weer terug in Nederland.....
    Afscheid nemen waar je zolang bent geweest en het zo goed naar je zin hebt gehad, zal inderdaad niet meevallen.
    Eerst nog maar heerlijk gaan genieten van de laatste maanden in Australië en heel veel gaan zien!
    Tot ziens en een hele mooie vakantie!!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tamworth

Australie

Australie verkennen

Recente Reisverslagen:

17 December 2016

De cirkel is weer rond

30 Oktober 2016

Australian Spring...

18 September 2016

Waar zijn we eigenlijk?

20 Augustus 2016

Alweer twee weken aan het werk

08 Augustus 2016

Bliksembezoek aan Europa en weer terug!
Joris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 17673

Voorgaande reizen:

10 Januari 2017 - 16 Juni 2017

Nieuw Zeeland

01 April 2015 - 09 Januari 2017

Australie

Landen bezocht: